Skip to main content

Mobiele Telefonie bij Walraven Telecom

Welke mobiel abonnement past het beste bij u?

Dat is een goede vraag en het antwoord lijkt makkelijk met al die abonnementen waarbij alles ‘onbeperkt' is.

Er zijn genoeg klanten die daar prima mee uitkomen maar er zijn er ook die alleen maar bereikbaar willen zijn, of af en toe is bellen of gebruik maken van mobiel internet en dan zijn ‘onbeperkt’ – abonnementen simpelweg te duur, zeker als het dan ook nog een aanzienlijk hoeveelheid abonnementen gaat.

Omdat we partner zijn van meerdere aanbieders kunnen we eigenlijk alle abonnementsvormen aanbieden die er te krijgen zijn. Van ‘onbeperkt’  - tot specifiek maatwerk abonnementen voor Nederland, EU en daarbuiten.

We bepalen het juiste abonnement aan de hand van uw huidige verbruik, liefst over zo veel mogelijk perioden zodat we een goed beeld hebben van uw bel – en mobiel internet verbruik.

Net zo belangrijk is natuurlijk een goed dekkend netwerk in Nederland en daarbuiten en al uw overige wensen waar een mobiele provider aan moet voldoen.

Dit alles samen moet zorgen voor een optimale bereikbaarheid tegen zo gunstige mogelijke kosten.

Hoe kan ik dit voor mijn bedrijf in werking zetten?

Neem contact met ons op. Dan bepalen we gezamenlijk hoe we dit het snelst tot stand kunnen brengen.

Welke mobiele providers bieden wij aan?

Wij zijn partner van:

  • Vodafone (Specialized Partner)

  • Youfone Zakelijk

  • KPN MKB abonnementen

  • T-Mobile/Tele2

Onze pré's
  • Onafhankelijk
  • Mobiele abonnementen ‘op maat’
  • Eén aanspreekpunt
  • Goede & snelle service
  • Vast-mobiel integratie met elke provider

Meer over Mobiele Telefonie

Zijn er kosten aan de dienstverlenging verbonden van Walraven Telecom?

In principe niet.  Tenzij er speciale afspraken worden gemaakt over extra gewenste dienstverlening. Bijvoorbeeld: standaard maandelijkse controle van de telefonie factuur of permanente ondersteuning voor gebruikersvragen van uw medewerkers.

Welke dienstverlening is standaard?
  • simkaart wissels;
  • aanvragen -opzeggen van abonnementen;
  • opvragen van PUK-codes
  • contractovernames
  • bereikbaarheidsproblemen in binnen – en buitenland
  • up – downgraden van abonnementen
  • vragen over maandelijkse facturen van de mobiele provider
  • oplossen van factuurfouten/problemen van de mobiele provider
  • aanvragen / instructie beheerder account bij mobiele aanbieder
  •  et cetera et cetera
Hoe bereik ik Walraven Telecom het beste voor snelle support?
  • Vaste lijn: 030-888 40 71
  • Mobiele telefoon:0616-221 661 (Joost Walraven)
  • E-mail: joost@walraventelecom.nl
  • Whatsapp: 0616-221661