Dat is een goede vraag en het antwoord lijkt makkelijk met al die abonnementen waarbij alles ‘onbeperkt' is.
Er zijn genoeg klanten die daar prima mee uitkomen maar er zijn er ook die alleen maar bereikbaar willen zijn, of af en toe is bellen of gebruik maken van mobiel internet en dan zijn ‘onbeperkt’ – abonnementen simpelweg te duur, zeker als het dan ook nog een aanzienlijk hoeveelheid abonnementen gaat.
Omdat we partner zijn van meerdere aanbieders kunnen we eigenlijk alle abonnementsvormen aanbieden die er te krijgen zijn. Van ‘onbeperkt’ - tot specifiek maatwerk abonnementen voor Nederland, EU en daarbuiten.
We bepalen het juiste abonnement aan de hand van uw huidige verbruik, liefst over zo veel mogelijk perioden zodat we een goed beeld hebben van uw bel – en mobiel internet verbruik.
Net zo belangrijk is natuurlijk een goed dekkend netwerk in Nederland en daarbuiten en al uw overige wensen waar een mobiele provider aan moet voldoen.
Dit alles samen moet zorgen voor een optimale bereikbaarheid tegen zo gunstige mogelijke kosten.
Hoe kan ik dit voor mijn bedrijf in werking zetten?
Neem contact met ons op. Dan bepalen we gezamenlijk hoe we dit het snelst tot stand kunnen brengen.
In principe niet. Tenzij er speciale afspraken worden gemaakt over extra gewenste dienstverlening. Bijvoorbeeld: standaard maandelijkse controle van de telefonie factuur of permanente ondersteuning voor gebruikersvragen van uw medewerkers.