Hosted Voice over IP wil zeggen dat uw toekomstige telefooncentrale voortaan in ‘de Cloud staat’ populair gezegd.
U investeert dus niet meer in een eigen telefooncentrale.
Wanneer eigen telefooncentrale?
We zien dat de meeste organisaties overgaan naar een ‘hosted’ – oplossing vanwege de vele financiële – en functionele voordelen ten opzichte van de aanschaf van een eigen telefooncentrale.
Toch zijn er situaties waarbij een eigen telefooncentrale wenselijk is. Bijvoorbeeld als er speciale ‘koppelingen’ gemaakt moeten worden met apparatuur van derden (brandmeldinstallaties, zorgoproepsystemen et cetera)
Aanbieders
Onze ‘hosted’ – partnes zijn: 3CX, VoiZXL, Telfort, Vodafone en Dean One. Met deze partners hebben we een breed asortiment oplossingen geschikt vanaf het inrichten van één werkplek tot wel 30.000!
Voor een eigen voice over IP installatie hebben wij een samenwerking met Avaya.
Onze pré's
Telefooncentrale is altijd up-to-date met laatste firmware en updates.
Partner van Broadsoft, 3CX, Avaya en Asterisk – oplossingen
Geen analoge – of digitale toestel of netlijnkaarten, zoals in uw oude telefooncentrale zijn er meer nodig voor een uitbreiding maar met een muisklik wordt eenvoudig een extra werkplek gecreëerd.