Westfriesgasthuis

“Je kunt diensten overal inkopen, zeker op het gebied van telefonie, dat is niet de moeilijkheid. Waar het om gaat is dat Walraven Telecom heel dienstverlenend is en de prijzen ook prima zijn”.

Nils van MourikManager Facilitair Bedrijf en Vastgoed

Nils van Mourik, van het Westfriesgasthuis uit Hoorn (ziekenhuis), was de eerste klant van Walraven Telecom.

Nils van Mourik: “Vanaf de start van Walraven Telecom zijn we trouwe klant. Toen we te horen kregen dat Joost voor zichzelf begon zijn we meteen overgestapt. Ik ken Joost al jaren en twijfelde geen moment. Je kunt namelijk diensten overal inkopen, zeker op het gebied van telefonie, dat is niet de moeilijkheid. Waar het om gaat is dat Walraven Telecom heel dienstverlenend is en de prijzen zijn ook prima. Of je nou met een grote of kleine partij werkt, het gaat erom met wie je te maken hebt en in dit geval met Joost. Hij bepaalt de kwaliteit van de dienstverlening en als je daarover tevreden bent, waarom zou je dan gaan?

De grote kwaliteiten van Walraven Telecom vind ik de goede bereikbaarheid, de flexibiliteit maar ook de dienstverlenende service. Hij helpt je altijd heel snel.
Walraven Telecom doet bij ons het hele beheer en bemiddeling van mobiele telecom; alles wat met mobiele telefonie te maken heeft; abonnementen, telefoons, accessoires, controle op facturatie providers, et cetera. Medewerkers van ons ziekenhuis hebben rechtstreeks toegang tot hun binnendienst waardoor ze sneller geholpen kunnen worden met bijvoorbeeld vragen over hun smartphone of abonnement. Daarnaast voorziet Walraven Telecom ons ook van goede management informatie, wanneer ik dat nodig heb voor een bespreking”.

© Copyright - Walraven Telecom